2011-02-08
 12:06:36

god förmiddag!

Godmorgon hörrni!

Jag har sovit tills nu, känner mig mosig i skallen och lite täppt :( igårkväll så blev det kyckling klubba med sallad och feta ost röra på yoghurt till middag. Mumsigt! Åt ingenting mera efter det och nu är jag döö hungrig. Vet att det inte är så bra och ha så långa sträckor mellan måltiderna men idag var jag total slut alltså! Kom upp i 9000 steg någonting, så är ganska nöjd med det! Nu ska jag göra lite äggröra, sen ska jag duscha och sen iväg på en promenix och möta Nikan för en kaffe innan jobbet. Så nu blir det sen frukost /lunch. Tar med mig två påsar nutrilett till kvällen.

Låg under 1000 kcal igår, känns dö skönt!
Och steg räknaren åker på såklart :) 77.000 steg var det va? haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: