2012-01-12
 11:03:00

- 1,7 kg

Åh vad glad jag var imorse när jag såg att jag gått ner 1,7 kg. Äntligen är jag på rätt väg! Ska egentligen inte väga mig förrens lördag och jag tror faktiskt att jag struntar i att göra det på lördag just för att inte få våg nojja igen! Idag har jag börjat på en ny diet där man ska äta högst 20g kolhydrater per dag och vi får väl se hur det går :) Det är bara en vecka, en typ rivstart! Hursomhelst så var det nutrilett hela dagen igår och det gick bra! Till frukost idag blev det en halv kopp hallon och ett ägg + kaffe. Till lunch blir det 100 g tonfisk och sallad tänkte jag och till middag hade ja tänkt käka kyckling.

Ska spinna senare! Heja heja!


Nathalie

Vad duktig du är! Bra jobbat:)



PUBLICERAT: 2012-01-12, 11:45:03 | URL: http://blodsvettochtarar.blogg.se/
Angel

Hallå kollega! Om jag får kalla dig så. Vad kul att se att du är tillbaka. För nämligen jag själv efter en lång paus och några extra kilo på häcken ska ta ett nytt tag och börja träna igen för att komma i ännu finare form till sommaren. Vad roligt att höra att du ska köra KETO dieten, för det gör jag med. Proffs nästan på den. Blir kul att se varandras resultat. Lycla till!



PUBLICERAT: 2012-01-29, 21:50:07 | URL: http://60kg.bloggsida.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: