2012-01-05
 16:35:46

Hey hoe, lets goo!





Okey, im back! Nytt år och nya rutiner, ny glädje och ett försök att hitta sig själv mitt ibland ångest och lycka. Mitt år har helt ärligt varit ett bra år. Men också ett jävligt tufft år! Fokus på mig? härvaro? - inget

Nu ska ja göra ytterligare ett försök att få bort de sista kilona jag aldrig hade motivation att få bort när jag började för 2 år sedan. Tänk.. för två år sen la jag ett nyårslöfte om att gå ner i vikt och må bra. Jag gick ner i vikt och 23 kg på bara ngra månader. Ibland funderar jag på varför jag inte förtsatte när det gick som bäst så som de flesta skulle tänka. Men jag mådde så jävla bra. SÅ JÄVLA bra när jag gick ner de här kilona att jagbara vilade i vad jag hade uppnått istället för att bry mig om att äta rätt och rubbade på de här två åren så himla mycket av mina rutiner. Något jag aldrig har tappat är skräcken för de sjuuuka kalorierna man kan få i sig på bara några rätter mat eller två påsar godis. När jag tränade på puls å hade PT så skulle mitt kalori intag ligga på 1400 kcal om dagen för att jag skulle behålla min vikt. Jag har överstigit det nå abnormt! Hur som helst så har jag gått upp och ner 5 kg som max de här två åren och det känns ändå okej. För jag gick ju upp närmare 30 på 3 år.

Har köpt årskort på friskis sen i oktober (inte varit där överdrivet många ggr) . Men nu ska jag ge mig själv en chans till. det är ju faktiskt bara jag som gör valen och väljer hur jag själv ska må.

Så summan av kardemumman är att nu ska jag ner 10 kg.. Ska vi sätta ett datum? 1 juni igen då? Det klarar jag. Det vet jag! Nyttig men god mat, vin ibland ;) massa träning, promenader och fasta tider för matintag.


Nu ska ja börja laga kvällens middag! Det blir kotlett med sallad och spenat. Jag gillar inte spenat!


Nathalie

Heja dig!:)



PUBLICERAT: 2012-01-06, 07:49:45 | URL: http://blodsvettochtarar.blogg.se/
Nathaly

Åh äntligen bloggar du igen! :)



PUBLICERAT: 2012-01-26, 08:20:59 | URL: http://kaosochkarlek.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: