2012-01-08
 16:36:31

Stadiga kilon

Hallå! Har rast för tillfället.. är på jobbet. Om ni bara visste hur jävligt det är å jobba när man ska avstå från söta saker. Nästintill omöjligt! Igår bakade jag kanelbullar. Jag gillar bullar.. (märks inte va? ;))

Hur som helst så kör jag nutrilett idag i ren ångest attack. Igår flobbade jag som sjuuutton. Nja kanske inte så hemskt. Käkade nutri till frukost & lunch sen på kvällen blev det kålpudding med namnam sås och potatis. Och lösgodis (stor last!). Och vin. Nu pratar vi inte mer om det!

Jag älskar nutrilett, ja skulle kunna leva på det. Det är så jävla enkelt. Nästan för enkelt! Jag glömmer bort att dricka. Alltså dricka påsarna.. Det jag menar med skönt , är att man inte behöver fixa lunchlåda, inte laga middag, inte handla och förbereda middagen och inte heller tänka utan bara göra. Så jävla skönt.

Slutar klockan åtta å då ska jag hem och hoppa i bingen på dirr! Det har varit en lååång helg på jobbet. Imorgon ska jag träna så då blir det inte nutri utan då blir dett nyttigt. Hoppas vi på, eller hur?

Jag väger........................................ 79.1! Tadaaa. UUUUSCH! Nu ska jag ner 10 kg och sen ska jag leva livet ett tag till. HAHA! Nej jag ska hitta balans och mål. Låter bra va? känner det också.

På något sätt måste man ta sina stora fläskiga kilon med en klackspark. Vi sätter oss i fetto situationen så det är ju lite komiskt. Hemskt tråkigt, och komiskt!

Nu ska jag ta en påse och sen göra nytta. Bara 3 timmar kvar nu...


therese

Kämpa på! =) Jag tycker också det är smidigt med nutrilett, fast jag dricker bara det om det är kris och man inte hinner något annats =)



PUBLICERAT: 2012-01-09, 10:54:40 | URL: http://slutavarafet.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: