2011-04-13
 21:20:13

promenad/middag

Promenaden blev två timmar lång. Jissus vad man bara vill ta tunnelbanan tillbaka! Haha. Men det var skönt att promenera, dock lite kallt. Men två timmar är jag nöjd med! När vi kom hem ungefär halv sju käkade vi kyckling med keso och lite nötter. Supergott! Nu ska jag slagga. helt sluuut..


ullis

uppdatera, uppdatera, uppdatera.


Lojsan

Hej Tjejen! Saknar dig verkligen på bloggen. Tycker om att läsa om dig, då jag själv håller på att kriga med fetter runt magen! Snälla skriv igen jag tycker att du har varit jätte duktig! Kämpa på!

Jag började att gå ner ordentligt i vikt för ca 1 år sen och tappade 10 kilo, har 8 kilo kvar till min målvikt. Har hållt min vikt sen dess och vill köra i gång snart igen, men jag väntar på motivationen. Tack vare dig klarade jag att gå ner mina kilon!

Kram Lojsan


GBG Styrka

Är det inte dags att börja skriva igen snart?



http://gbg-styrka.blogspot.com/



PUBLICERAT: 2011-10-05, 21:25:45 | URL: http://gbg-styrka.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: