2012-01-09
 09:53:39

early morgnigs


Godmorgon! Vaknade vid åtta och åt frulle. Varit uppe så tidigt så många dagar i rad nu så det  blir svårt att sova. Bra egentligen för då äter man när man bör och skippar inget mål. Till frulle åt jag flatbröd med kalkon, lite mini keso och gurka. Kaffe & mandarin. Jag älskar kaffe.

Nu ska ja hoppa i duschen sen ska jag å luncha hos min vännina som numera har en 3 veckors bebis. ååå va mysigt det ska bli!! Måste till polarn och pyret först och byta en dress som ja köpte till bästis bebis.

Mycket bebis nu.. haha!

Efter det ska jag iallafall och träna. Jag längtar.. Någon som harlite bra tränings musik att tipsa om? Kommer bara köra kondition idag och imorgon ska ja försöka få med mig dini på dans fuego. Det kan se hur roligt som helst ut när ja ska prova det :)


Tilll lunch känner jag sallad.


Dini

LMFAO - Sexy and i know it



"I work out"



hahaha.. Kör på på gymmet nu! :)



Fin kopp btw



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: