2011-04-11
 08:01:22

Godmorgon!



Godmorgon! Här sitter jag och tycker synd om mig själv.. Har nämligen fått halsfluss och det gör så fruuktansvärt ont. Fick världens frossa i lördagskväll och gick direkt till närakuten igår och fick penicillin och blev sjukskriven en vecka. Inte såå uppskattat av jobbet kan ja tala om. Jag är helt säker på att jag har sveriges sämsta immunförsvar. Usch, är så kallsvettig just nu. Jaja, jag är iaf uppe med tuppen. Nikan väckte mig till frukost. Det känns som om det är det viktigaste, att äta på bestämda tider så man inte kommer ur rutinerna. Igår åt jag bara middag, mådde skit. Men idag blev det iaf en portion gröt med kanel, en c vitamin och en kopp kaffe. Mumma!

Har gått ner 4 kg! :) och nu har jag förlorat 10 cm i midjan, 1cm runt armen, 8,5 cm runt kaggen, 5 cm runt rumpan! Känns toppen. Däremot blev det ngt glas vin i helgen........ men inget fylle käk och inget frossande i något dumt. Känns konstigt att vara as bakfull och äta kyckling och grönsallad haha. Man vill ju ha fett!!

Dehär med centimeterna som försvinner.. Sist ja bantade så gick det bättre. fortare! Iofs var jag gaaaanska mycket tyngre då. Men ändå! Uthållighet är inte min starkaste sida.

Nu har vi 8 veckor kvar till första juni. Jag har 7 kg som jag måste gå ner tills dess för att gå i mål. Kan jag å bli friiiisk så jag kan jogga??!?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: