2010-11-16
 22:07:36

home again

Hallå! kom precis hem. Jobbade 15-20. sen drog jag en jätte snabbis på gymmet.
Till mellis åt jag en banan och till middag åt jag äggröra. Nu när jag kom hem tog jag en knäckis och sitter just nu med en stor kopp rött te. Är helt slut! Körde bara 30 min kondition. Klarade 7 min springandes, körde tre gå och sen rumpmaskinen 20 min. Loosade 311 kcal och det är väl lite lite men känns ok att jag ändå kom dit! :)

Imorgon ska jag träffa Erica, hon kommer upp från gotland. Så innan dess ska jag träna sen jobbar jag 15-20 igen. Tänkte mig en stadig frulle imorgon och resten av dagen nutrilett om jag inte dör i hunger. Blir ju faktiskt en hel del koppar kaffe om dagarna när man jobbar.

Hej bibel! Suss gott mina med-bantare. haha.


Nina

Måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?



PUBLICERAT: 2011-05-10, 14:33:04 | URL: http://smsalåna.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: