2010-11-16
 12:42:57

day 2 of a healthy life

Godmorgon! Orkade inte blogga igårkväll. Jag drog och tränade och sen åkte vi hem hit och käka middag. Ullis följde med :) Käkade sallad och kyckling, sen blev det lite ris :( men drack vatten.

På gymmet slog jag mitt rekord i springningen. Jag hade bestämt mig för att jag skulle klara 6 minuter utan stopp eftersom jag klarade 4 häromdagen. vilket jag gjorde :) Så jag ska försöka mig på 7-8 minuter ikväll. Brände 578 kcal igår.

Idag har jag sovit jääätte länge, så det blev en sen frukost/lunch.
1dl vanlijyoghurt 0,5% med hallon. 2 knäckemackor med röktskinka, gurka och tomat + en kopp kaffe!
Blir nutrilett och sedan äggröra till middag. Ska träna efter jobbet!

Känns skönt att äntligen ha bestämt sig!! PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: