2010-05-13
 19:07:40

tränat

Hallå hallå! Kom iväg ganska sent för att träna. men jag kom iväg! haha. Körde 30 min kondition och körde hela mitt träningsprogram! Hemskt skönt. Kom hem, lagade lite käk och det vart så himla gott.



Jag gjorde kycklingfile med svartpeppar,salt och penslade med sweet chili sås. Det blev så himla gott! Körde wokade grönsaker och tomat till det + isvatten. Nu ska ja göra mig iordning och dra iväg.

Ska träffa min PT nästa vecka.. Några frågor?

Kram


semlabakelse

vad gott det ser ut

du är en inspiration



PUBLICERAT: 2010-05-13, 22:15:39 | URL: http://www.semlabakelse.wordpress.com
paprika

Ser grymt gott ut !!



PUBLICERAT: 2010-05-14, 00:26:15 | URL: http://paprikas.blogg.se/
Anonym

Skulle vara jätte gulligt om du kunde fråga din PT om hur hon/han tycker den "ideala" kostuppläggning/träningen ska se ut för en tjej som inte är jätte överviktig men som ändå vill ner ett par kilo :)



Jätte mysig blogg förövrigt, blir inspirerad som tusan !


emilia

det skulle va intressant att höra vad din PT tycker om att käka godis/snacks 1 gång VARANNAN vecka (och då verkligen unna sig) och däremellan träna (4 ggr i veckan) och äta hälsosmat. kan man lyckas hålla vikten då tro ? :P


H

Jag har läst att starka kryddor t.ex cayennepeppar kan sätta fart på viktminskningen. Hur pass det fungerar är nog ganska inviduellt men.. använder du starka kryddor pga det eller gillar du det bara? :)



PUBLICERAT: 2010-05-18, 11:56:15 | URL: http://weightlosswarrior.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: