2010-05-18
 12:29:02

sen frukost/lunch

Vaknade sent idag. Är ju ledig.. så himla skönt att sova ut! Gick och handlade och åt frukost/lunch på balkongen med min käraste. En dl vaniljyoghurt med massor av jordgubbar, två finn crisp med koktskinka och grönsaker och två dl juiceoch två melonbitar. Så himla mätt. Det är cirka 30 grader på våran balkong idag. helt sjukt!



Nu ska jag ut och jogga.. Vi hörs senare. Ha en bra dag u guys!


Paprika

Åh, vattenmelon är ju kalasgott :D tur att de är nyttigt också!



PUBLICERAT: 2010-05-20, 05:41:24 | URL: http://paprikas.blogg.se/
Anonym

Jag är verkligen imponerad av att du har klarat att hålla det så bra. Du är jätte duktig. Själv har man försökt att gå ner men det funkar ett tag sen så börjar man äta onyttigt igen. Något bra tips? :)


jasmine

hej vännen! Ja verkligen ett bra tag sen. Ja jag mår la så bra man kan må :) hur är det själv ? Jasså det visste jag inte jobbigt hur är det nu då hitta ni fel ?

jasså har du också övervägt det vad va det som gjorde att du valde att inte göra det ? ja verkar som du verkligen har jobbat på eget sätt du ser super fin ut :D duktig tjej.tack vännen skönt att höra ja vikt är jobbigt :( tack det ska jag göra :D ta hand om dig massa kramar jasmine



PUBLICERAT: 2010-05-23, 15:17:45 | URL: http://thaijazzy.blogg.se/
no more fatso

Ser himmelskt ut!



PUBLICERAT: 2010-06-23, 23:34:28 | URL: http://nomorefatso.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: