2010-05-06
 13:42:40

lovely sun

Sitter på balkongen och solar lite..blåser lite dock! Läser och laddar inför jobb imorgon, och träning! Börjar känna mig bättre. Har precis insvept dagens andra nutrilett. Har tre st kvar för dagen, ibland känns det som om det är ganska mycketmed 5 stycken. Man vet lixom inte hur man ska peta in dom. Jag försöker oftast ta var tredje, 4e timma. Dricka mycket vatten är ju a och o.

En kartong nutrilett kostar cirka 200-235 kronor för 25 påsar vilket är 5 dagar. Man kan köpa det i de flesta matbutikerna. Naturdiet är lite billigare men jag tycker mer om nutrilett.. smaken är bättre. Om man ens kan gilla nutrilett. Det fina med det hela är ju att man känner sig så jävla mycket lättare efter bara en dag..

Sen fick jag förfrågan om recept och kcal på min köttfärssoppa. Lägger upp det senare!



Tänkte tävla ut en röd adidas bag som är underbar att ha till gymmet. men det får också bli lite senare..
Ska sola lite till :) Varenda solstråle gör gott.


Mim

haha Oj, jag vill ha aaaapril :P haha



PUBLICERAT: 2010-05-06, 17:17:45 | URL: http://lovelife.se
Linnéa

Underbar "väska"! Älskar den!! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: