2010-05-04
 17:28:41

Hallå!

Nästan två veckor sedan jag uppdaterade. Jag lever! Om knappt.. usch jag är så sjuk just nu! Sucks. Har varit på gotland sen i torsdags och kom hem i förrgårnatt. Har varit MYCKET sprit, mat och annat gottis den här helgen. Helgen innan dess också! Dock tränade jag faktist 20 dagar av 30 i april. Mycket nöjd. Men har gått upp ett kilo igen, och det är inte alls konstigt! På gotland tränade jag iaf lite, var nämligen på afrikans dans. Oj oj oj vad jobbigt men jag klarade hela timmen utan uppehåll och var knappt andfådd. Det var verkligen skit kul att dansa afrikansk dans samtidigt som det var kul att jag fått upp konditionen och att man börjar bli "tränad"


Det som suger är att jag har 9 kilo kvar och mitt mål var 1a juni. Nu när jag inte ens kan träna känns det inte som om jag har en chans! Kommer köra nutrilett från och med imorgon tills jag kan träna igen. För jag ska NER!!!!!

Om jag klarar 6 kilo den här månaden ska jag belöna mig med en ny hårförlängning och lämna detta mörka hår forever. Haha!


Lite bilder från helgen..








emman.

come on girl, u can do it! :D

vi hjälps åt, jag ska ner 6kg, då har jag nått min målvikt! :)

funkar nutrilett bra? var kan man köpa?



PUBLICERAT: 2010-05-04, 18:34:44 | URL: http://emmalinde.blogg.se/
emman.

come on girl, u can do it! :D

vi hjälps åt, jag ska ner 6kg, då har jag nått min målvikt! :)

funkar nutrilett bra? var kan man köpa?



PUBLICERAT: 2010-05-04, 18:35:11 | URL: http://emmalinde.blogg.se/
Nanna

Kul att se att du är tillbaka! Hoppas att mår bättre snart! Och en sak till - lova att du inte lägger av om det blir svårt att fixa 9 kg till 1 juni! Då fixar du det till 1 juli! Fortfarande massor av sommar kvar, och då har vattnet blivit varmt också så att det verkligen är läge för bikinin! Är jätteimponerad av vad du åstadkommit hittills! Mycket inspirerande!


semlabakelse

hej! en ny följare jag! Skriv på jag läser dina inlägg med stor nyfikenhet!



PUBLICERAT: 2010-05-05, 22:44:40 | URL: http://www.semlabakelse.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: