2010-05-10
 12:29:02

haalllå!




God morgon! Eller lunch haha. Vaknade sent idag så har tryckt i mig lite frukost/lunch! Tre finn crisp med tomat och lite ört salt + en kopp rött te.. Ska iväg och gymma vid halv tre. Jag vågar bara inte väga mig idag. uuusch! Jag skulle tippa på att jag gått upp 3 kilo eller något. Då är det kanske bäst att inte väga sig förrens man kommit igång lite?

Ska iallafall köra hela mitt program idag vilket innebär axlar, rygg, bröst, rumpa, ytterlår, triceps mage och kondition. Fett förbränning gillar jag att kalla det!

Imorgon är det jobb igen. uuuuusch! Sen jobbar jag hela veckan. Det små regnar här idag. Tycker de är skönt, då behöver man inte bli påminnd om att sommaren är runt hörnet.. eller hur? :)


Pärlan

Jag brukar tänka att det är bra att ta tjuren vid hornen och väga sig trots allt. Även om jag väger lite mer idag - då blir det bara bättre vid nästa veckas vägning ;)



PUBLICERAT: 2010-05-10, 20:01:07 | URL: http://phatgirl.devote.se
Siri

Jag är nog lite som dig, om jag vet at jag haft en dålig tid/vecka så väntar jag med att väga mig och satsar på disciplin till nästa vecka.



PUBLICERAT: 2010-05-11, 22:01:15 | URL: http://gurkstump.blogspot.com
H

Jag tränade inte på en HEL vecka och went crazy - festae & kebab, ja massa dumt! Jag vågade väga mig - + 3 kg men efter tre dagar med träning och bra mat så slutade det på + 0,4. Det går att reparera det man gått upp men i efterhand känns det så onödigt för man tränat så hårt. Våga väg dig och lär dig av det istället - nu vet jag hur hårt vissa saker tar på vågen :)



PUBLICERAT: 2010-05-13, 13:43:47 | URL: http://weightlosswarrior.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: