2010-05-24
 19:32:30

dinner

Har jobbat hela dagen. Shit vad trött man blir när det är så jäkla varmt också! Alltså ingen träning för mig idag :( haha gör ett nytt försök imorgon bitti! Har skött maten ganska bra idag och det känns skönt!! Ikväll blev det tonfisk sallad. Fattar inte varför jag varit så anti tonfisk och varit tusen procent säke på att jag inte gillar det. Men ikväll var det till och med gott. Kanske för att jag vill att det ska vara gott för att det är nyttigt. Nä det var nog gott iaf :)


SomeRandomGuy

nu blev jag hungrig... gott det ser ut x) lol ha det bra!



...............

RANDOM YES - här kan du göra gelé av hjärnan helt GRATIS! Missa inte denna chansen.



PUBLICERAT: 2010-05-25, 14:02:45 | URL: http://randomyes.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: