2010-03-25
 17:54:26

manikyr




Hallå! Skulle ju och träna.. hm. Kände inte för detidag. Idag kände jag bara för att shoppa och få manikyr haha. Imorgon kör jag hårt. Till lunch åt jag sallad bestående av kyckling broccoli, isbergsallad, tomat gurka och oliver med aburgine röra. Jäkligt gott ska jag tala om. SHoppade lite sen gick jag till en salong som ligger alldeles här där jag bor och fick maikyr. Tog ljusrosa lackmed lite glitter. super sött. känns egentligen too barbie for me men haha.

Ikväll ska jag laga rotfrukter i ugnoch fläskkotlett. mumma..

vad har ni gjort idag? puss.


Stina

Och vad är aburgine röra? Har en i kylen som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med.. Barnen har tröttnat på mousaka.

Kram



PUBLICERAT: 2010-03-26, 08:45:42 | URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: