2010-03-30
 10:58:35

fusk funkar bara inte!

Okej helgen har bestått av fett. Fan vad jag inte kan äta nyttigt när jag är bakfull. Hela kroppen skriker efter fett! Helt sjukt. Så nu är det vit månad. eller två. eller vi får se. En vit månad iaf! Idag börjar jag göra sten hårt igen. Sista tiden har varit lite väl slapp alltså. Målet är att dra 5 kilo den här månaden. Och jag vet att jag klarar det, jag vet exakt hur jag ska puscha kroppen så nu jävlar. Till frukost blev det två finn crisp. En med skinka och keso den andra med bara keso. Rött te till det. Ska dra och träna om en liten stund. Jag ska ta ut mig till max idag.


Angela

Hej! Det går jättebra för mig. Tack. Jag kör Ketogenic Diet :o).

Jag är jätteimponerad av din viktnedgång. Jättefin sida också! Kollar det dagligen

Ha en superbra dag!



PUBLICERAT: 2010-03-30, 12:27:44 | URL: http://60kg.bloggsida.se/
Hanna

Hänger på att ta ut mig till max. Ska till gymet med en sväng och prova en ny grupp träning som jag vet kommer bli tuff för mig.



PUBLICERAT: 2010-03-30, 13:35:41 | URL: http://gorgina75.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: