2010-03-30
 19:45:43

dagens mumsiga middag



Fläskfile med rotfrukter i ugn. haha som vanligt tar jag bara morötter. toppar rotfrukterna med chevre ost. så jävla gott. Oten är inte direkt nyttig med eftersom jag hållt nere mitt kalori intag väldigt bra idag så unnar jag mig lite ost. Lite gurka till. Finns det någon godare krydda än rosmarin? muuuuums. Vad har ni ätit mina kära medspelare?


Anonym

Gott och duktig du är! jag har ätit en gigantisk portion ris med kyckling, en nutriletteshake, en macka, en port blåbärspaj och andra bär med glass, en port äppelpaj med vaniljvisp och nu ska jag äta korv! Jäklar vad stolt jag är över mig själv!!! haha.. imorgon kör jag hårt! ;)


Bitterfittan

men det är fan flitigt! (: jag kör bara på promenader än så länge, men borde nog släpa min feta röv till gymmet snart



PUBLICERAT: 2010-03-30, 20:53:45 | URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: