2010-03-31
 08:26:09

aloha kakahiaka!

Schemat går ungefär efter tidtabell. haha. Är så sjukt jävla trött idag, men måste till gymmet. måste banta, måsta träna, måste måste måste haha. Jag orkar inte jobba idag. Men det blir bra. bara man kommer dit :)



Till frukost tog jag två finn crisp med gurka, en kopp rött te och en smoothie. Den är gjord på vanilj youghurt 0,5% frysta hallon och blåbär samt en halv pressad apelsin. Nu ska ja börja dra mig mot gymmet. heja heja! Ha en bra dag allihopa. Puss


Angela

Mmmm, gott med smoothie.

När brukar du väga dig? Såg att du vägde 83 kg, på eftermiddagen. Riktiga vikten har man har man ju på morgonen, precis när man gått upp. Så jag skulle gissa att du väger igentligen 82 kg ;o).

4 dagar kvar innan påsken så vi kör hårt! Kram



PUBLICERAT: 2010-03-31, 10:55:50 | URL: http://60kg.bloggsida.se/
Hanna

Allt går ju om man bara vill ;)

Tänk bara på att inte ha så många måsten utan att leva ibland. Det är minst lika viktig.



Kram



PUBLICERAT: 2010-03-31, 11:36:14 | URL: http://gorgina75.wordpress.com
Amanda

Hej! Jag har en fråga...



Jag är också överviktig, inte lika mycket som du är (VAR!) men hur ser du på all överskottshud som kommer att bli? Jag ät jätterädd att mina mage ska hänga och jag kommer få "vingar"vid armarna. Jag har också börjat gå ner i vikt men inget har börjat hänga än men man vet ju aldrig. OM du får massor av överskottshud, kommer du operera bort den då? Och har du bristningar?



Svara gärna med ett inlägg på bloggen eller på min mail [email protected]


Sofia

Hittade hit, till din blogg idag. Har själv börjat röra på fläsket inför beach 2010, och dessutom lägga om kosten lite smått.



Och jag måste säga att jag blir så sjukt imponerad, OCH inspirerad av dig ! Lätt den bästa bloggen om viktminskning jag har läst (OCH kommer fortsätta att läsa !) Fortsätt så duktiga du :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: