2010-01-22
 13:10:23

träna hemma?

Jag har väl alltid tyckt att det känns sådär med att träna hemma. Inte kännts som om man tagit ut sig ordentligt. Men idag har jag tränat hemma! Jag har till fördel att jag gått en massa på friskis och svettis och haft gympa, så kan ju ett par ordentliga övningar därifrån. Idag drog jag på en t.o.k skiva och körde gärnet! Hoppade omkring cirka 35 min. hahaha. (tur att man har persienner)

Jag började med att värma upp, gå på plats. Lite olika övningar. körde detta i cirka 20 min, svetten rann.
Sen drog jag fram min pilatesboll och körde 20 armhävningar, 40 situps och en annan abs övning. svårt att förklara. finns på youtube för den som vill kolla! sen körde jag rumpövning. Sen var det bara upp och hoppa lite indianhopp sen avslutade jag med mina hantlar (hahah cola flaskor, 1,5 l) Träna gäddhänget.

Sen stretcha lite då såklart. finns det något TRÅKIGARE? Nu känner jag mig nöjd med min lunch gympa. Gymmet imorgon! Det har nog aldrig kännts såhär roligt att träna innan. Nu försvinner ju kilona. det är en underbar känsla.

Alla tjockisar borde banta, bara för att få känna känslan.


TRÄNAR NI HEMMA?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: