2010-02-19
 10:18:35

suuuuuuuuuuuuuuck

Har insett att jag inte kommer hinna träna innan jobbet. Varför ska man alltid ligga och snooza in i det sista? Fast iofs var det jävligt skönt för jag ville verkligen inte gå upp. Vägning på söndag och jag har inte tränat speciellt mycket den här veckan. Det blir några varv med pilates bollen innan duschen. Har laddat lunchlådan iallafall, det blir soppan från igår. mumma! Till middag får det nog bli en måltidsersättning, en bar från nutrilett. Hur goda är inte dom?
Nu ska ja boka min båtbiljett till gotland, eller om jag tar flyg. fan va tråkigt det är att åka båt. Usch! Sen blir det duschen. Ha en bra dag sötnosar. kämpa på!


fan va det snöar. Jag vill ha vår, pronto!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: