2010-02-02
 18:48:37

Personlig tränare

Okej, har varit pissdålig på att blogga. Ni vet hur det är, jobba, träna, äta RÄTT. Haha. Ja det är ju en hel del man måste göra även fast jag egentligen skulle vilja banta, leva hälsosamt och bara koncentrera mig på det. Allra helst ska det gå fort. Sanningen är den att vågen står still just nu.. Jag vill inte tappa motiviationen. Jag vet ju att det här förmodligen skulle hända. Pratade med en PT igår på gymmet och kände bara hur rätt det kändes, haha låter konstigt. Men jag kände att jag behövde henne i min viktnedgång. Hon var en glad, peppande tjej som tyckte att det JAG gjorde var häftigt. Att det inte kändes som ett simpelt nyårslöfte. Och det är det ju inte! Jag ska väga in mig nästa tisdag och tills dess ska jag ha skrivit i en hälso"kontroll" typ. Vi ska väga, mäta, kolla muskelmassa, fett och vatten. Det känns skitspännande. Det bästa tycker jag är att vi kmr sätta upp mål som jag ska nå. Då kan man ju bara inte misslyckas. Man kan inte strunta i det, dra sig ur osv. Då slösar jag hennes tid, mina pengar och förblir tjock. Nä fyfan, nu känns det som om jag har en hel mur bakom mig och jag kmr inte misslyckas. Jag känner mig trygg. Jag är så underbart glad för alla som stöttar mig. Alla mina underbara vänner, familj och min fina pojkis.

Its true.. life will smile for you!

Sen tycker jag att alla som läser komenterar och skriver 3 låttips som taggar en när man tränar, okey?


Pärlan



PUBLICERAT: 2010-02-03, 12:17:48 | URL: http://phat
Pärlan

Det förra inlägget blev fel. :P

haha.

Alphabeat - Fascination

Missy Elliott - Shake your Pom Pom

Hercules/Disney - Zero to Hero (engelska).

Och en riktigt bra feelgood-låt är Olivia Newton & John Travolta - You're the one that I want, blir alltid så glad av den och vill bara dansa, haha. ^^



PUBLICERAT: 2010-02-03, 12:19:42 | URL: http://phatgirl.devote.se
Becca

Jag är så sjukt imponerad utav dig!!


A-K

David Guettas Sexy Bitch är ju självklar :)

Danny - kiss you all over

Lady Gaga- Bad Romance, lovegame, pokerface m.m

Darin- see u at the club, breathing your love

Dom gillar jag i min mp3 spelare.


Mamma

För det första är jag så väldigt stolt och imponerad över din motivation och din självdiciplin! Kanonbra jobbat gumman!

Jag vill också bidra med en låt som brukade peppa mig väldigt bra under spinning och magträning.

Bandet heter Disturbed med låten Down with the sikness.

Puss och kram mamma


Felicia

fort minor- remember the name

Lil Wayne ft eminem- drop the world

Samantha jade- step up



Bra jobbat med allting! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: