2010-04-12
 19:57:39

VIKT?

Träffade ju som sagt min PT idag. Det kändes skönt, fick nya övningar för gäddhänget. Jag har blivit större kring brösten!!!  (än för 2 månader sedan) Haha.. Jag har haft så sjukt ont i tuttarna de senaste två månaderna. Jag har börjat med minipiller och antar att det är hormonerna. Men jag klagar inte. Jag är lixom van vid stora fläskiga tuttar. Haha. Och sedan har jag gått ner 10 kilo sen jag mätte mig hos henne sist, min fett procent har sjunkit men min muskelmassa har bara sjunikt 1%. Vilket är väldigt bra, har förbrännt fett men ändå behållt muskelmassa. Underbart. Har även minskat runt mage, lår och armar. Jäkligt kul.. hon verkade också tycka det :)

Idag vägde jag 81,4 och det var på eftermiddagen. Imorgon ska jag väga mig på morgonen haha. Jag pallar inte 4hg. Visst 4 kilo kvar till tjugo men INTE 4 hg. Jaja.. det löser sig nog.

Har varit en bra dag idag och jag har ätit mycket bra! Peppad till tusen på veckorna och fuskar som en gris på helgerna.. Kontroll någon?


Hanna

4hg är väl bättre än inget.

Vet hur frustrerande det är när man inte går ner så mycket man vill. Har fått lära mig att bättre gå ner sakta pga det är mer bestående än snabb viktminskning. Så får glädja oss åt det.



Kram



PUBLICERAT: 2010-04-13, 08:04:16 | URL: http://gorgina75.wordpress.com
anna

älskar din blogg. uppdatera mera!



PUBLICERAT: 2010-04-13, 11:46:16 | URL: http://behaappy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: