2010-04-18
 20:33:29

träning


dåligt försök att hotta upp en shake hahahah.

Jag var och tränade imorse, vägde mig och jag står så jävla still. så fruktansvärt irriterande och så in inorden störigt. Jag har tränat varje dag denna vecka och 6 dagar förra. Jag begär och tycker att det borde röra på sig. jag har samanlagt kört cirka 5 timmar kondition den här veckan. Jag är så frustrerad. Så idag dricker jag nutrilett shakes. Har glömt hur trött man blir av nutri. Jag satte mig på ballen en stund och kände hur ja höll på å slockna så gick in och la mig på soffan. Sov 3 timmar. underbart. Känner mig lite mer laddad för en ny vecka. Imorgon tänker jag inte träna, men tisdag innan jobbet. Och då jävlar.. ja då ska jag vara nere på 79, annars slutar jag med den här skiten.. okey?


Angela

hahaha. Vad är för något! Det händer mig precis samma sak. Vågen står stilla nu andra veckan. Och jag har kört RIKTIGT stenhårt på gymmet med långa konditionpass och styrke och ute extra lång powerwalk. SÅåååååå frustrerande. När man kämpar men det händer inget.Orka! Vad ska man göra?!



PUBLICERAT: 2010-04-18, 22:51:50 | URL: http://60kg.bloggsida.se
Maria S

ge inte upp!! stod still på olika viktplattåer flera ggr under mim viktnedgång & de jag gjorde då var att lägga till nya träningsformer för att chocka kroppen. Funkade ;)



PUBLICERAT: 2010-04-19, 09:25:01 | URL: http://mariasjoden.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: