2010-04-18
 20:54:37

tjocksmocken



tisdags.


Maja

Jag vill bara säga att du är SÅ JÄVLA DUKTIG!

Jag kämpa själv med vikten och har precis hittat din blogg, och den peppar mig till tusen!

jag ska oxå klara av detta!!

hur hittar du motivation? att orka köra så hårt som du gjort ?

du är otrolig! jag önskar dig all lycka!


amanda

din blogg har blivit min bibel, haha. Seriöst, du peppar mig till tusen, för du visar att med lite jävlarannama så går det faktiskt!!!! Kan inte du lägga upp lite "före-efter bilder" alltså, när du har tajta kläder på dig (du behöver absolut inte visa i bara underkläderna) men, det hade varit kul att se hur mycket det syns, eftersom man annars bara ser dig i typ jacka och så. DU ÄR GRYM, KEEP UP THE GOOD WORK!!!!


Annah

Vad kul att du gått ner så mycket, grattis! Om det e nåt som kan inspirera mig, så är det vanliga människor som du=) Vi väger ungefär samma nu och mitt första Viktiga delmål är till vecka 23, en vecka efter dig=)

Lycka till, du fixar de sista kilona också!



//AnnahWish


Emma.

de e ja de.. haha



PUBLICERAT: 2010-04-18, 23:25:28 | URL: http://keepitreaal.blogg.se/
Jenny

Vad kul med ett videoinlägg!! :) WOW du har verkligen varit grymt duktig, 20,2 kg är verkligen massor...!! Härligt! De 9 sista är snaaaart borta! :D Skitsnygg skinnjacka också :)



PUBLICERAT: 2010-04-19, 19:09:52 | URL: http://kalorigris.blogg.se/
Sara

Vilka snygga brillor! Vart har du köpt dem? :)


denise

hahaah niki!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: