2010-04-06
 22:07:20

Kommentarer..

"Hej! Jag har en fråga...

Jag är också överviktig, inte lika mycket som du är (VAR!) men hur ser du på all överskottshud som kommer att bli? Jag ät jätterädd att mina mage ska hänga och jag kommer få "vingar"vid armarna. Jag har också börjat gå ner i vikt men inget har börjat hänga än men man vet ju aldrig. OM du får massor av överskottshud, kommer du operera bort den då? Och har du bristningar?"



Hallå hallå! Vad skönt att du inte är lika överviktig som jag var. det är fan ett heltidsjobb! :) Jag är skit rädd för all hud som förmodligen kommer att bli, men försöker att inte tänka på det så mycket. Använder krämer som ska förebygga och strama huden och än så länge har jag förlorat ungefär 18 kilo och har faktist ganska lite hud som är "överflödigt" på magen. Vingar vid armarna skiter jag faktiskt i. Jag har en MASSA bristningar på magen och där kommer jag verkligen få problem. Dom är ljusa nu och syns knappt men om jag får mycket problen kommer jag ABSOLUT operera.

Hoppas du fått svaren du ville ha :) Kram!


En annan av alla trevliga kommentarer jag fått är denna:

"Hittade hit, till din blogg idag. Har själv börjat röra på fläsket inför beach 2010, och dessutom lägga om kosten lite smått.

Och jag måste säga att jag blir så sjukt imponerad, OCH inspirerad av dig ! Lätt den bästa bloggen om viktminskning jag har läst (OCH kommer fortsätta att läsa !) Fortsätt så duktiga du :)"



NI ÄR SÅ JÄKLA GULLIGA OCH ALLA ERA KOMMENTARER PEPPAR OCH FÅR MIG ATT VILJA DET HÄR ÄNNU MERA!
Beach 2010 here i come!



Har ni några frågor? ställ dom här. Och glöm inte att nästa vecka ska jag träffa min PT och då tar jag med mig era frågor. KRAM!

 



Jag för något år sen. Jäkligt mycket tyngre än idag. Hahah härlig känsla!


Sandra

Hej! Jag har ställt frågan förut angående om hur lång du är? Jag är inne på dina blogg flera gånger om dagen för att kolla om du har uppdaterat jag är så sjukt inspirerad av det du gör. Jag själv började röra på fläsket för en månad sen och jag ser inte sån stor skillnad men jag ska fan nå beach 2010! Jag föjer med på din resa :) tack för en bra blogg!


Jen

sv; HALLÅ SANDRA! Ledsen om jag missat din fråga. Jag är 160 lång, kort kalla det va du vill :) KRAAM!



PUBLICERAT: 2010-04-07, 19:03:53 | URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: