2011-04-12
 20:04:11

godkväll!


Dinner for tonight. Vi åt grillspett med sallad och lite guaca. Det här är Nikans matlåda för imorgon, hann inte fota innan jag ätit upp ;) haha! Var iaf himla gott.

Det är ganska sjukt hur fort man blir mätt nu för tiden! Imorse åt jag yoghurt 0,5% med bitar av honugsmelon i och blev dö mätt. Till lunch blev det en bar ( måltidsersättning) hann inget annat och i eftermiddag blev det ett äpple. Promenerade från slussen till östermalmstorg, och tillbaka! Har kört lite hantlar ikväll. Har egentligen ingen ork och borde nog inte heller egentligen med tanke på halsflussen. Men idag har det kännts bra! Igår kväll körde vi lite övningar på pilatesbollen, hantlar och lite annan gympa här hemma. HAHA!

Imorgon tänkte jag försöka mig ut på en långpromenad, men vi får se vad jag orkar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: