2011-04-03
 22:16:00

-7,5 cm i midjan!

Hallå! Idag mätte vi oss som bestämt! Jag har gått ner 7,5 cm runt midjan, 3cm runt röven, 3,5 cm runt fetast stället på kaggen och en halv cm runt armarna ;) och så klart nån cm runt låren vilket jag egentligen skiner i :P
(Sen kan ja säga att mina medspelare gått ner mycket dem också på den här lilla veckan, vi är gryyyymma!)

Vet att bloggen suger utan foton! Ska ta mig tid och lägga upp dem imorgonkväll. Ikväll har vi iallafall ätit kött med kikärtor, haricot verts (stavning?) grönsallad och gurka. Supergott! Däremot har vi alltid en liten choklad bar (nutrilett) ifall att sötsuget skulle komma, då kan man ta en liten tugga.. Men idag har jag ätit dåligt överlag. Känner ingen smak och är fortf hängig. Två munnar smoothie imorse och kyckling och keso till lunch. Inte ens mellanmål idag :( imorgon blir bättre! Har förberett kaffet och kokat ägg ikväll så det inte blir så mkt bestyr imorgonbitti. Matlåda från ikväll också så man inte råkar fetta till det på jobbet :)

Ska slagga nu.. Men hörrni! 1a juni ska vi va snygga. De e ju snart SOOOMMAR!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: