2010-09-21
 12:36:10

Nutrilett day 1

Hallå! Hörrni.. gårdagen gick inte bra!! Idag har jag ätit lunch men kör nutrilett resten av dagen. Tar 3 påsar! Ska ut på en powerwalk nu med musik i lurarna och jag sätter på mig stegräknaren. Lägger upp stegen sen, och måste ju lägga upp måtten också.. ÅÅÅNGEST!

Jag tänker försöka äta nutri 2-3 dagar nu för att få upp motivationen och känna att jag tappar hungern igen. Alltså det går ju så jävla fort. Jag älskar känslan av att inte vara sugen. Mitt nästa steg är att sluta röka. Men det vettifan när jag tar tag i det. Jaja..

Nu vänder vi på livet och istället för att höstdeppa är vi pigga, glada, hälsosamma och jävligt snygga.
Sanningen är ju den att även om man inte går ner så jätte mycket känner iallafall jag mig mycket snyggare, fräschare och gladare bara jag tränar, äter rätt och är fokuserad.


Nina

Hur fungerar nutrilett för dig? Funderar på att köra på det nu ett tag. Som jag kommenterade igår, tolv kilo på tre månader måste BOOOOOORT. :).



PUBLICERAT: 2010-09-21, 20:51:33 | URL: http://smaltillchile.blogg.se/
Angela

Tjena! Längesedan det var! Själv har också haft kakor, chips och choklad perioder.Så jobbigt sedan att ändra på dåliga vanor och skärpa sig. Men vi klarar det! Kör på och lycka till!



PUBLICERAT: 2010-09-26, 18:51:53 | URL: http://60kg.bloggsida.se
Linda

NU kör du stenhårt så kör jag också stenhårt och fyfan vad smala vi ska bli! :P



PUBLICERAT: 2010-10-01, 20:40:33 | URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Anna

Kom igen nu, du kan ju uppenbarligen göra det här om du bara ger dig fan på det!!


Anonym

Hallo, hur går det ? Ingen uppdatering sedan i slutet av september...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: