2010-11-12
 11:56:15

hoho!



Alltså jag är sämst på att banta just nu. Jag är sämst på att skriva nu för tiden. Men ska ge det ett nytt försök :) det var ju när jag bloggade och kände att jag var "tvungen" att visa hur mina dagar gått som jag brände FETTT!!!

Jag har varit inne många gånger och skrivit, men struntat i det. förra månaden var jag iväg och träna ett par gånger iallafall :) Jag ligger just nu på 81, 5. Så jag har gått upp ungefär 3 kilo sen i maj. Känns ändå helt ok! Fast hur kan det komma sig att man känner sig fetare än någonsin när det är en sån liten siffra på så många månader?
är lite depp just nu så kände att jag var tvungen att ta mig till gymmet idag. Det är ju så jävla skööönt!
Kommer bli fattigt med bilder framöver, men ska göra mitt bästa. Tappade nämligen min kamera i somras på fyllan. Som allt annat jag tappat när jag varit på galoschen! (hur det nu stavas?)

Gick upp kl nio imorse, käkade
två knäckemackor med rökt skinka.. (inget smör såklart!!)  och två koppar kaffe.
sen drog jag iväg till gymmet. Där körde jag 17 min rumpmaskin och loosade 400 kcal och sen SPRANG JAG! Hoho.. hör på det mina vänner! Jag sprang 4 minuter utan stopp och en minuts uppvärmning. Det kan jag tala om att jag dog av förut, kunde inte ens springa en minut. Så lite chockad är jag allt. Så mitt nästa mål är att ta 6 minuter nästa gång. osv! Sen ska ni nog se mig jogga omkring i sommar utan ett endaste stopp. höhö! Det är ju skit härligt att jogga!! Körde även diagonallyft, crunches och boll-lyft! stretcha. Trisst!

Så nu ska jag ta mig min nutrilett till lunch och så hoppas vi att resten av dagen går strålande.
För igår skulle ni sett mig.. Tjocksmocken som bara öste in kakor. Hej å hå tjockis du måste ut och gå.

Hur går det för er? As taggade? beräääätta hur mycke ni gått ner eller upp :) upp helst! haha skojar!

PUUUSSS


Matnissen

Hejsan!

Följde med din blogg under våren då jag också bloggade om min viktnedgång. Idag bestämde jag att det var dags att börja igen, både med bantningen och bloggandet!



Vill säga att du är jätteduktig som har klarat dig så bra! Själv gick jag ner 10kg under våren, men nu har alla de kilona kommit tillbaka... Kul känsla? Nix...



Nu hoppas jag på att få lite inspiration från dig och klara av att få bort övervikten! Ha det bäst och kämpa på:)



PUBLICERAT: 2010-11-12, 12:42:58 | URL: http://matnissen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: