2010-05-09
 17:54:09

Hello babes!

Fredagen gick jätte fint med maten. Tills vi kom på att vi faktist ville ut och dansa. Vilket betyder alkohol, vilket betyder fettig mat. Haha. är ni trötta på mig nu? Jag också. Men nu kör vi sten hårt okey?
Idag har jag ätit köttfärssås, nyttig såklart!


Sen har jag ju växt ur mycket och många av mina kläder :( sad but happy.. Så håller på och lägger upp på tradera nu!

hur har eran helg varit? super nyttiga? super duktiga? Super tränade? Önskar att jag vore det. KRAAM!


Valle

hej! tycker din blogg är väldigt inspirerande! Har bestämt mig för att loosa extrakilona (som är många) och börjar med att skriva en egen matjournal från och med imorn måndag. Väger lite mer än vad du gjorde när du började din bantning. Kommer fortsätta läsa din blogg. Den är toppen!



PUBLICERAT: 2010-05-09, 19:38:54 | URL: http://thisisamansworld.blogg.se/
Siri

Jag fyllde år den 6 mj och sen gick det utför flera dagar. :( Men nu igår blev det en aning bättre. Massor av socker, men helt k ändå. Var ute och cyklade en del efter jobbet.

Idag har varit en hyffsad dag. När jag äter mer än jag bör (det är ju så jävla gott) så gälelr det att fokusera på tröningen så att man får ut det bästa av den istället..



PUBLICERAT: 2010-05-11, 21:57:53 | URL: http://gurkstump.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: