2010-03-22
 22:39:51

Veckans mått!



Midja: 81 cm (förlorat 22 cm sedan start)
Mage: 96 cm (förlorat 27 cm sedan start)
Rumpa: 97 cm (förlorat 24 cm sedan start)
Arm: 32 cm (förlorat 5 cm sedan start)


När jag var som fetast:
Midja: 103 cm
Mage: 123 cm
Rumpa:121 cm
Arm: 37cm

Härligt hörrni att det fortf minskar lite. Vikten tyckerjag hänger med bra, men cm runt armarna är ju fan helt hopplösa. Usch. bara att fortsätta med övningarna jag fått så försvinner dem väl till slut. haha.
Har ju som sagt druckit nutrilett hela dagen, och det har varit helt okej. Imorgon ska ja äta som vanligt och så ska jag träna efter jobbet. Tror ni jag orkar upp vid halv sju för att ta en promenad till liljeholmen innan? Jag ska fanimej försöka. Lovar inget hahahaha.  gick iaf till lil innan jobbet idag. underbart.

Hoppas ni har haft en bra dag gullisar. Puss


Angela

Hej! Så impad av din viktnedgång! Själv startad också en blogg, efter gårdagens shock, vågen visade alldeles för mycket, fast jag har kämpat och bantat och tränat. Men var inte beredd att se siffran, gått upp på senaste sammalagt minst 7 kilo. ;o) Nu gäller det verkligen bita ihop och köra hårt



PUBLICERAT: 2010-03-22, 23:45:26 | URL: http://60kg.bloggsida.se/
lohas

Gud vad duktig du är! Hur håller du dig borta från suget? Jag är lite sockerberoende och vet inte hur man äter lagom mängder med sött. En bit godis och hela dagen består av godisätande. Det tar verkligen på mitt humör.



PUBLICERAT: 2010-03-23, 20:23:07 | URL: http://lohas.blogg.se/
LINDEROTH

Du är ju verkligen jätteduktig!! Hur lång är du?



PUBLICERAT: 2010-03-24, 09:06:08 | URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Pärlan

Fy fan vad grymt!! Du är sån jäkla inspiration ska du veta. :) Jag vill också mäta såna där mått! Jag är sjukt lika dina mått som du hade sen start. :) Åh vad jag blev motiverad nu! Jag vill också!!! :D



PUBLICERAT: 2010-03-29, 20:54:31 | URL: http://phatgirl.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: