2010-03-01
 19:19:20

Dagens middag

Fan va irriterad jag var när jag lagade mat. stod och skrek och bestämde mig för att bara dricka nutrilett hela livet så jag slapp skiten att laga mat. Först måste jag diska, hate it! Sen tappar jag bestick rakt ner i vattnet, sen bränner jag mig på ungnsformen och efter det bränner jag min sambos sås. Och totalsönder kokar hans potatis. Nä fyfan. Jag fick ihop det till slut iallafall..



Köttfärslimpa på 400g nötfärs, 10 %
Hackad lök,
feta ost
Cayenne,svart,vitpeppar och salt
Lite lite mjölk
Lök

Gurka, groddar, feta ost och körsbärstomater


Stina

Ajdå. Ja vissa dagar funkar det inte helt enkelt.

Kram.



PUBLICERAT: 2010-03-02, 12:27:43 | URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/
Minimize me

Joo disk är för jävligt!!! Min sambo brukar alltid diska, men nu när han är borta måst jag diska, och fan va de suger!! Lönar sig att inte äta nån mat den här veckan så blir det ingen disk:P Sallad, ägg, knäckebröd och frukt får vara min mat tills fredagen då han kommer hem!



PUBLICERAT: 2010-03-02, 14:10:21 | URL: http://minimizeme.blogg.se/
Anonym

Jag har försökt att gå ner i vikt i flera år, men du har verkligen peppat mig till MAX!!! Jag ska oxå bli av med mina fet kilon, tack för alla mat tips. Gillar din blogg! FORTSÄTT DU ÄR SÅ DUKTIG!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: