2010-01-07
 21:29:23

jobbigaste dagen på länge!!!

Fyfan. Att komma till jobbet där det cirkulerar julmust,choklad, bakverk och ännu mer choklad var jävligt jobbigt. Idag har jag ätit havregrynsgröt till frukost och lunch. Har lixom inte haft någon större matlust. Men ikväll blev det grillad kyckling, chili keso, coktail tomater och gurka. Det var faktist skit gott! lägger upp bilder sen.

Den här dagen suger. Nu ikväll har jag ätit lite oliver och lite popcorn. Popcorn är ju inte jätte onyttig.Det är väl ganska nyttigt? nä, fan det e jag som inbillar mig. Men det är fan så mkt bättre än läsk och choklad.
USCH! Ser ja inte nå märkbar förändring på söndag då slutar jag med skiten. Eller inte, men ja ni fattar..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: