2010-01-04
 19:53:08

4 januari, frukost-lunch-middag


Frukost: Havregrynsgröt med äppelmos, 2 knäckemackor med smör och gurka. + vatten


Lunch: Kyckling sallad med vatten


Middag: Köttfärs med 1 avokado och sallad ( feta ost, coktailtomater,oliver,grönsallad & gurka)
Och en massa cayennepeppar på köttfärsen för att få igång förbränningen. + en stor kanna isvatten.



FAN VAD JAG HAR VARIT SUGEN PÅ TYP A L L T idag! Det är så jävla tufft. jag är så socker beroende. Jag tuggar tuggummi som en idiot för då får jag tugga på något. sockerfritt tuggummi såklart.


Sen ska jag också börja köra som rutin att alltid dricka ett stort glas vatten innan jag börjar käka. för mättnadskänsla. För jag lassar på så sjukt mycket sallad. det är gott. men jag vill ändå krympa magsäcken och kunna få till mindre portioner. En sak i taget är kanske bäst hahaha.


denne

mmmm gott mett köttfärs. tror ja ska göra något med köttfärs imorgon:D


denne

sen e ju sötsuget en annan femma. överallt finns det saker som lockas but WE CAN DO THIS!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: