2010-02-19
 10:27:33

Svar:

Svar till dig Camilla eftersom du inte verkar ha någon blogg jag kan svara på :)

"hmm vet inte om min kommentar skickades eller inte, så skriver igen. GRATTIS som fan att du har gått ner så mycket som du har gjort! Du är så duktig! :D
det är så inspirerande att du lägger upp bilder på din mat som du äter!

Du äter inte pasta, potatis, ris osv eller?
Hur äter du egentligen? Säg mig! :D jag vill käka precis som du för du lyckas ju så bra!

Men har du någon kokbok som du hittar lite recept ifrån, eller kommer du på allt själv?
Ha det så bra! Kram Camilla
:D"

Tack så mycket för din kommentar! Vad kul att du gillar mat bilderna, har varit lite dålig med dom på sistone dock. Jag utesluter allt vitt i princip. Ris,Pasta,Potatis och socker. Jag har ingen kok bok .. önskar dock att jag hade en, för ibland kommer jag verkligen inte på någonting att äta. Men jag gillar att exprimentera. Sålänge man har nötfärs, kött och lite olika varianter av sallad så kommer man på något! Jag tycker också om stark mat och det är ju bra för förbränningen :) så cayennepeppar, jalapenos och sånt är viktigt i mitt kök hehe. Inprovisera så kommer du nog också på en hel del maträtter, hör av dig isåfall.. vore kul att dela recept :) Hoppas du lyckas du också! Kramkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: