2010-02-18
 20:19:50

stark tomat och köttfärs soppa


Ikväll åt jag köttfärssoppa. Ingredienserna var:

Lite nötkött
Fin hackad lök, halv ungefär
halv morot hackad
Passerade tomater
Vatten
MYCKET cayennepeppar
Salt
Vitpeppar
svart peppar
Basilika

Och till det två finn crisp och lite ruccola on top :) Var så himla gott!! Blir nog det till lunch imorgon också.

Puss


Camilla

GRATTIS som fan att du har gått ner så mycket som du har gjort! du är så duktig :D jag blir så inspirerad när du lägger upp bilder på din mat, tycker det är så svårt att komma på vad man ska laga som är bra!

det är så kul att följa din blogg!



hur många gånger i veckan tränar du på ett ungefär?



och den maten du äter, du äter inte pasta och potatis och ris och såna saker? och ost osv? utan du äter mest kött och grönsaker osv? säg mig! :D

Jag vill äta precis som du för du lyckas!

Ha det så bra! Kram Camilla


Camilla

hmm vet inte om min kommentar skickades eller inte, så skriver igen. GRATTIS som fan att du har gått ner så mycket som du har gjort! Du är så duktig! :D

det är så inspirerande att du lägger upp bilder på din mat som du äter!



Du äter inte pasta, potatis, ris osv eller?

Hur äter du egentligen? Säg mig! :D jag vill käka precis som du för du lyckas ju så bra!



Men har du någon kokbok som du hittar lite recept ifrån, eller kommer du på allt själv?

Ha det så bra! Kram Camilla

:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: