2010-02-26
 09:38:52

Godmorgon härliga helg.



Godmorgon mina sköna! Till frulle idag blir det 3 finncrisp med gurka och en kopp rött te.
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska dra mig till gymmet. Jag mår alltså helt okej nu, har bara hosta kvar. Jag har inte tränat på över en vecka och börjar känna mig lite ångest fylld. eller snarare mycket! Plus att jag vill väga mig också. SÅ det blir nog en sväng på gymmet. Lite crosstrainer kan väl aldrig skada mitt lilla hjärta. Vad ska ni göra ihelgen godingar? Kollar ni melodifestivalen? i love it. puss


L +100 kg

Svar: Vad duktig du är! Då har du ju verkligen visat att det funkar! Jag har fått ner 7.8 kg sen jag gjorde operationen..och 15.1 kg om man räknar från då operationsdagen bestämdes den 4 januari. Kram!



PUBLICERAT: 2010-02-26, 11:03:40 | URL: http://tuggaa.blogg.se/
Pärlan

Jag jobbade hela helgen. :( Så jag hann aldrig kolla på TV riktigt. Har inte kollat på en enda del av Melodifestivalen! Men jag är ändå med och tävlar varje vecka här på jobbet om vilka som går vidare, haha. :P



PUBLICERAT: 2010-03-01, 17:23:41 | URL: http://phatgirl.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: