2010-02-16
 21:45:05

Fuskväga?

Jag kan ju verkligen INTE hålla mig från att fusk väga mig gymmet. Och varje gång säger jag samma sak "nu jävlar ska jag bara väga en gång i veckan" Yeah right! Haha. Men jävlar vad glad jag blev idag när jag fuskvägde. SÅ himla värt det :) ni får veta på söndag. hehe

Försökte blogga som en toka igår. Gick inte! Och idag har jag varit super kass på kameran så har inte fotat maten. Men dagens meny såg ut såhär:

Frukost: Vanilj youghurt 0,5 % med en knäckemacka med en skink skiva på.
Mellanmål: mandarin
Lunch: 2 bitar kött och gurka
mellanmål: päron
Middag: tacos (utan bröd, ost och gräddfil såklart)


Suddig bild, men såhär såg jag ut för cirka 11 kilo sedan......... Ni ser ju kaggen


Jag funderar på vad jag ska unna mig när jag gått ner 15 kilo (halva vägen). Vad hade ni unnat er?
Och tack för alla otroligt peppande kommentarer, ni är dö gulliga! PUSS


emma

Testat ALLA man kan testa tror jag.. men nu har jag bestämt mig för att ta bort dessa förbaskade kolhydrater. Kör LCHF.. kört 2 veckor nu.. innan det pulver.. tröttnar sofrt men denna passar mig! Man får äta sååå mycket gott och fett och ändå går man ner.. konstigt ;)

Gått ner 4 kg på lite mer än en vecka.. Ska köra till 1 mars och händer det inte mycke mer tills dess ska jag testa en annan ;)

Snart sommar ju.. PANIK!

Har du msn? Vart bor du?

kramkram emma



PUBLICERAT: 2010-02-16, 22:16:49 | URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/
Mia

Skit va duktig du varit!! =)



Sv: Tack så mycket! =)



PUBLICERAT: 2010-02-16, 23:13:58 | URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/
Marion @ nedatvikt.blogg.se

Tjabbalabba!

Jag tycker det är helvärt med 2000 kr i månaden, är ju trots allt student så jag klarar mig rätt bra.. skippar drinkar på krogen och två paket cigg i veckan sen har jag sparat 2000, jag lovar =) Jag kör 7/7, dock äter jag väl nån gång ibland när suget verkligen sätter in.. Det är väldigt varierande hur mkt man går ner per vecka, men man brukar säga ca 2-4 kg. Själv lyckades jag gå ner 6 kg första veckan, men då är det troligen 3-4 kg vatten som försvann :) Det skönaste är ju när man skippar kolhydraterna och känner att man mår bra, själv blir jag funtad i huvet av att inte äta kolhydrater så för mig funkar det inge vidare faktiskt :( tyvärr.. annars skär jag väl bara ner lite på det =) Puss hoppas din dag har varit bra!



PUBLICERAT: 2010-02-16, 23:58:30 | URL: http://nedatvikt.blogg.se/
Marion @ nedatvikt.blogg.se

Jag hade unnat mig nya snygga och sexiga underkläder! Eller varför inte ta en skitsnygg klänning och sen ta kort och sätta upp på kylskåpet ? ;)



PUBLICERAT: 2010-02-16, 23:59:36 | URL: http://nedatvikt.blogg.se/
Patricia

bra kämpat! skit härligt att se människor som verkligen tar tag i saker istället för att bra gnälla! fortsätt kämpa! riktigt bra jobbat! <3



PUBLICERAT: 2010-02-17, 00:14:06 | URL: http://superninja.blogg.se/
Malin

Hej! Tack för din kommentar! :) Det går sådär med viktminskningen, men jag kämpar på. Vill kunna gå promenader, men det här snö-vädret lockar inte direkt. Fast.."det finns ju inget dåligt väder bara dåliga kläder" haha..usch vad jag hatar det utrycket!! JOOO det finns dåligt väder.. :) Har inte hunnit läsa så mycket på din blogg ännu, men vad duktig du är som har lyckats gå ner så mycket i vikt! Heja dig..och alla vi andra som kämpar med vikten! Kram Malin



PUBLICERAT: 2010-02-17, 02:42:21 | URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Maria S

Jag unnade mej nått nytt klädesplagg men annars inte så mkt innan jag var framme vid målet! då fick jag ju lov att köpa en hel nu garderob :O



PUBLICERAT: 2010-02-17, 07:39:48 | URL: http://mariasjoden79.blogspot.com
WellbeingOfMe - Välmående, positiv energi, lågkolhydratkost & träning! Nu även Bloggjoggen-skåne

Hittade precis in här via blogg.se's första sida! Jag känner igen det där med att fuskväga sig haha. Jag har dock lyckats stilla mig och NÄSTAN lägga av med det ;)



Vilken kämpe du är som har gått ner så mycket! You go go go!



När du gått ner 15 kilo tycker jag att du skall unna dig något som faktiskt UNNAR dig själv, d.v.s. det behöver inte vara att äta något onyttigt för det är kanske egentligen inte det man mår bäst av! Jag skulle ge klassiska förslag som ett nytt klädesplagg eller t.ex. en ansiktsbehandling, massage eller något annat som är uppfriskande och bra för din kropp!



Nu skall jag läsa vidare i din blogg :)



PUBLICERAT: 2010-02-17, 08:09:47 | URL: http://wellbeingofme.blogg.se/
Stina

Hey. Tack för kommentaren. ja det känns skönt att det går åt rätt håll nu.

Va dukitg du är! E de okej om jag länkar dig till min blogg? ska bli kul å följa din viktresa..

Kram.



PUBLICERAT: 2010-02-17, 08:19:59 | URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/
Jenny

Jag håller också på och funderar på vad jag ska unna mig när jag nått 80 kg (dvs. nästan - 20 kg och därmed hälften för mig :))... Funderar på att köpa ett par nya jeans, mina sitter rätt kasst numer... haha ;) Annars kanske en parfym eller fixa naglarna eller nåt sånt :)



PUBLICERAT: 2010-02-17, 10:43:06 | URL: http://kalorigris.blogg.se/
Emma

Först; Grattis till dina elva kilgo, jättebra jobbat!! =D

Angående Nutrilett-grejen. Jag är verkligen jätteglad att det funkat för dig, men jag tror att chanserna att klara att hålla den tappade vikter efter ökar när man som du gjort ätit vanlig mat också, för då får man ändå ett "humm" om hur kroppen och ens matvanor fungerar =) Men absolut, självklart finns det människor som lyckas med enbart Nutrilett också, men jag tror tyvärr att det är färre som lyckas... =( Men, man gör det som funkar för en, det viktiga är ju att man mår bra trots allt! =D Stort grattis igen! =D



PUBLICERAT: 2010-02-17, 13:27:06 | URL: http://inthemindofafatso.blogg.se/
Jessica

Har också jättesvårt att hålla mig ifrån vågen, man blir jätteberoende av den, men jag har också som mål att stå emot :D



Väldigt fin och inspirerande blogg det här, kommer absolut tillbaka igen



Peppkram



PUBLICERAT: 2010-02-17, 14:49:02 | URL: http://smalajessie.blogg.se/
Pärlan

Åh du är så grym!! :D

Hm... Jag vet inte vad jag hade unnat mig. Men jag vet iaf att jag ska spara pengar under vägen och sen när jag väger det jag känner mig bekvän med ska jag unna mig något riktigt stort. Typ Personal Shopper eller nåt. Åtminstone en modefotografering =)

Hoppas att du unnar dig något riktigt stort, för du är så sjukt duktig, så det förtjänar du definitivt!! :)

Pepp-kram!!



PUBLICERAT: 2010-02-17, 14:54:20 | URL: http://phatgirl.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: