2010-02-18
 10:49:41

Frukost



Rött te med en citron skiva (börjar känna mig hostig, häva te haha)
Vanilj yoghurt med 0.5% och blåbär och hallon.


Vad ska ni göra idag gullegryn? Skulle egentligen på utbildning idag i vårdarsång men jag är lite hostig. vet inte om jag känner fört lixom. Vi får se.. träna klockan 3 iaf :)


Stina

Sv. Ja det gör jag med. Detta var väl lite av en fejk variant. Men vi stekte lök, tärnade i 4 små potatisar och 1 stor morot. Hällde över 1 pkt passerade tomater och en massa vitlök och 2 buljongtärningar och peppar. Sen fick det koka lite. Undertiden så stekte vi köttfärs och hällde i. Sen fick det koka tills potatisbitarna var klara. Blev riktigt gott faktiskt Och äter man strikt lchf så kan man ju skippa potatisen.

Idag ska vi åka till min mamma i Lidköping.



Ha de gött. Kram.



PUBLICERAT: 2010-02-18, 11:33:55 | URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/
Pärlan

SV: Haha, du kommer nog komma på vad du vill unna dig. :) Idag mår jag inte så bra, känner mig ganska låg. Vet dock inte varför. :/ Kanske beror på att vågen inte rör på sig. Mår ganska illa också. Vill bara hem igen och lägga mig under täcket... Hur är det med dig gumman? :) Kram



PUBLICERAT: 2010-02-18, 12:18:39 | URL: http://phatgirl.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: