2010-04-17
 14:28:10

lördag

Hallå! Går lite trögt med blogg uppdateringarna. Jag har börjat små fuska ganska ofta och det suger ju. Kanske därför det står still på vågen. Igår var jag på gymmet och körde 60 min kondtion. Skit skönt, ska dit idag vid fyra och köralika hårt. Jag har tränat varje dag den här veckan.. men jag har ju såklart växlat mellan kondition och styrka. Imorgon ska jag väga mig på morgonen och hoppas på trevliga resultat. Annars jävlar..
'
Ska tio kilo vara så jävla svårt att få bort? uuusch..
Lägger upp en videoblogg jag gjorde häromdagen lite senare.


Hur går det för alla er? kram.


Kajsa

Kämpa på nu! Har läst igenom din blogg och du är sjukt grym! Jag strävar också mot samma mål, men helgerna är så svåra när det gäller att äta regelbundet och så.



Men nu tar vi nya tag :)



PUBLICERAT: 2010-04-19, 07:41:19 | URL: http://kajsaarendal.blogg.se/
Heidi

Vilken snygg blogg! Och stort grattis med viktnedgången. :) Har samma mål som dig - 30 kg here I come. Kram!



PUBLICERAT: 2010-04-20, 11:50:06 | URL: http://weightlosswarrior.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: