2011-02-07
 11:49:53

Helvetes helg!

OOOOJ vad jag har fettat ihelgen, tårta, kakor, MYCKET mat och vitt bröd. HEMSKT!! Usch! Men har ändå rört på mig en del. Promenerat en station extra till jobbet och har valt att inte ta bussen. Åså lite andra promenader. Känns skönt! Inga storslagna ändringar på måtten ska jag säga. 3 cm i midjan, även magen men inget runt röven eller armarna haha. Så jag kör den här veckan nyttigt.. hoppas jag. haha, sen lägger jag upp nya mått nästa vecka. Vi har även storhandlat! Blev mkt kyckling, färs och kött. Massa broccoli, gurka, lök och sallad till det. knäcke och bra pålägg.. ägg osv! Ska börja med mina smoothies igen också! Ska ner och hämta mixern i källarn. Så nu har jag garderat upp mig på en nyttig månad. Sen så är jag så jävla sprit fet också! Sen jag gjorde slut med min fd pojkvän så har det varit fest 1-2 ggr i veckan! Mkt av d jag gått upp är nog sprit kilon! Så nu har det varit en helg utan utgång och det känns så braaaa! ska försöka hålla mig inne i två veckor till så har man klarat en vit månad :) ååååfan vad man sparar pengar på att inte gå ut! Underbart. Sen funderar jag på att bli ljus igen.. känns jobbigt med avfärgning och slingor och massa sånt. haha!

Idag ska jag städa lite här! Tänkte försöka komma ut på en power walk! Ska hämta min fitnessboll i källaren också.

Och till frulle blev det vanilj youghurt 0,5% med lite banan och två knäckisar och en kopp kaffe.
Till lunch får det bli nutrilett.

Och så blev det en bibel här! Nu kör vi hårt alltså.. det är snart sommar och det grääääämer mig!



Från en av promenaderna i veckan..





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: