2011-04-02
 12:12:57

Nu är jag på gång igen!!

Hej igen! Jag börjar alltid och sen slutar jag. Pallar lixom inte trycket, inte alltid motiverad till 100 och många gånger känns det bara jobbigt att ta tag i vikten. Men inte nu! Är inne på 6e dagen utan kolhydrater och äter högst 1000 kcal per dag! Och det har gått super.. Känner redan skillnad och vet att det redan blivit skillnad. Funtade på pizza igår och var lite down. Då mätte jag mig och kände bara, pizza? - Nej tack! :) Egentligen skulle vi inte mäta oss förrens imorgon. För nu kör jag med 2 av mina bästa vänner. Det är också sjukt sköönt! Vi har handlat upp oss på massor av nyttig mat och gör matlådor, äter en portion och blir mätta! Så skönt att vi alla tre är så taggade, vi lyfter upp varandra. När jag känner pizza gör den andra inte det, eller när man lägger fram ett litet fest förslag dunkar vi ner det förslaget igen. Vi är alla tre så olika och har olika laster så hittils har det varit toppen!

Den här veckan har vi ätit bla. Smoothie, ägg (utan äggulan), finn crisp, kalkon, äggröra, kött och broccoli, wok med massa grönsaker, färsbiffar (nöt 10%) grönsaker i ugn, kyckling osv.

Det bästa av allt är att det REDAN gett resultat. som faaan!

Vägde gjorde jag för cirka en månad sedan och då låg jag på 82kg. Kan ha gått upp sen dess så nästa gång jag väger mig vet ja inte vad de kommer ligga på. Men som det ser ut nu så har jag 11 kg kvar tills jag gått ner 30 kg. Vi har bestämt oss för att köra stenhårt till den 1a Juni. Mycket kan gå fel på vägen och känner mig nervös för det men jag viiill ju och har motivation. Suger däremot att jag gått och blivit dö förkyld!

Här blev det en bibel! Lägger upp lite bilder senare.. Nu ska jag dra och sola, sen laga lunch.

PUSSS!


Anonym

Äntligen :) Jag har klickat mig in här varje dag och hoppats på att du har börjat blogga igen. Du är jätte stark och du motiverar mig som fan!


Anna

Bloggar dina kompisar också så att man kan följa dom? Föreslå det isf, för det hade varit kul att följa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: