2011-04-13
 10:06:35

im allready on my way

Godmorgon! Var uppe vid halv åtta och åt frulle och tog min penicillin. ÄNTLIGEN börjar den verka, underbart!! Till frukost åt jag två finncrisp med kalkon och ett kokt ägg, men bara äggvitan! Mindre kalorier (ca 15 kcal) och jag avskyr äggulan. Känns liksom som om det är en kyckling. Sen att man äter fostervattnet istället kan vi ju disskutera om haha! Promenad på schemat idag. Ska verkligen försöka komma upp i 11000 steg. Känns däremot som om man måste knata runt hela jävla sthlm för att å ihop det. Nu är det bara 4 dagar kvar till söndag.. mätdag! Ska försöka väga mig då också och se om ngt hänt. JAG VILL BLI FRISK NU SÅ JAG KAN BÖRJA JOGGA! fan va de suger alltså..

Massa som läser, men ingen komenterar? vad gör niii?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: