2011-04-06
 11:25:12

hoohoo

Hallå! Har precis varit ute och joggat/promenerat i en halvtimma med Emilie. SKönt soom faan! Äntligen är jag tillbaka efter förkylningen. Känner fortfarande ingen lukt eller smak så egentligen skulle jag kunna skita i att äta :(. hursom så har jag ätit en smoothie till frulle + en kopp kaffe. Vaniljyoghurt 0,5 % med blåbär och hallon. Nu trycker jag i mig lunch bestående av tre kalkonskivor två äggvitor två finncrisp med keso och kaffe! Till middag ikväll blir det gårdagens torsk och kokta grönsaker.

Nu jäklar ska jag bli smaaal! Ni då?

 

(har på mig stegräknaren idag, ska bli kul och se hur mycket jag kommer upp i :))


selena

åh jag måste också börja använda min stegräknare igen!



PUBLICERAT: 2011-04-06, 16:36:11 | URL: http://selenathin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: