2010-05-05
 23:53:03

öööö

Okey, ångesten ångar som en jävla ångbastu just nu. Jag har tjockat så mycket den senaste veckan att det räcker till jul. USCH! Plus att när man är sjuk förtjänar man lite glass, gottis och sånt där ni vet. Man har alltid tusen bortföklaringar. Nä men nu börjar jag känna mig friskare och inser vilket psykfall jag varit den senaste veckan. Jag bekräftar här och nu till er att imorgon är det RÅ bantning med RÅÅ träning. Om det inte går jävligt fort nu så kommer jag fettsuga mig själv med sugrör..

Nä ja skojar såklart om fettsugningen.. ni fattar. Ångest, psykfall.
Jag mår ju så jävla mycket bättre utan allt skit..


Ja jag vet ju att ni hajar! Har saknat er. saknat att skriva.. psykfallet är tillbaka. Fast utan psyk.. imorgon är jag bara ett fall. Godnatt sötnötar. Imorgon är min nya nystart på min underbara -22 kropp och nu ska det bli -30.

För visst älskar vi oss själva mer än gottis?


Stina

Haha. Vet inte om ett "fall" är så mycket bättre. Men jag förstår precis vad du menar.

Ps. Paketet har fortfarande ine kommit. Ds



PUBLICERAT: 2010-05-06, 06:09:42 | URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/
Hanna

Kram <3

Förstår precis hur du känner. Blir också fruktansvärt slarvig vid sjukdom och får sedan ångest inget roligt.



Ps Har du skickat duschtvålen ännu som jag vann i din utlottning 9/3? Bara undrar efter som jag inte hört något eller fått något från dig.



PUBLICERAT: 2010-05-06, 07:40:49 | URL: http://gorgina75.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: