2010-03-30
 22:01:17

lack

(bröt ihop totalt av skratt i helgen när niki ramlade över alla bowlingklot hahahahah)

Har duschat och smörjt mig med krämen som ska lyfta haha. Känns som om kroppen kallnar bort. Kanske så den funkar, i dont know. men det känns som om jag har på mig allt kylbalsam i hela sverige. Har lackat om naglarna och känner mig superfräsch. Planerar morgon dagen.. så här ser den ut:

08.00 Vakna, käka frulle och packa väskan
09.00 Vara på gymmet, köra stenhårt!
11.00 åka mot jobbet
12-21 Jobba

Det sista skulle jag kunna strunta i hahaha. Måste fixa semester till sommaren imorgon också. Hoppas att ni har haft en mysig dag. Hörs imorgon! PUSS


Jenilita

Jag dricker 2 nutrilett shakar 2 fettsnåla måltider utan kolhydrater och en frukt till det 2 liter vatten:) Funkar fint! Men fuskar ibland annars står man inte ut:) PUSSS



PUBLICERAT: 2010-03-31, 00:40:27 | URL: http://www.blonditamedfotboja.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: