2010-03-19
 10:12:27

im back!

Hallå allihopa! Hur går det för er med vikten? Är ni taggade inför sommaren? Nä fyfan själv har jag haft 3 veckor utan motivation. utan träning med onyttigheter. Men nu är det slut på det. Ni fattar varför jag inte bloggat va? Jag har varit som ett vikt-psykfall. Nutrilett, sen onyttigt, nutrilett sen onyttigt. Sen promenera och träna, sen onyttigt. Jävla ond cirkel det där. Jag tror mest att det handlar om att jag trivs så bra där jag är nu samtidigt som jag aldrig kännt mig tjockare i hela mitt liv. även fast jag var det. När jag ser i spegeln ser jag mig själv för två månader sen, men på byxorna och kläderna stämmer det inte. Aja, ni fattar.

Jag var iallfall och tränade igår på vårat provisoriska gym eller vad man kan kalla det. Det var så in i hela helvete skönt att svettas som en gris igen. I love it! Nu är jag frisk igen, ingen hosta och inget jäkla niagarafall av mens. ja ni kanske inte ville veta det sista men fyfan vilken pers det har varit! Min kropp har ju varit riktigt jäkla misshandlad så jag har de sista 3 åren haft mens en gång i halvåret ..typ. Och nu hade jag mens verk, förkylning och nu har jag ont i pattarna. Allt har verkligen överröst mig. Mens i 3 veckor är inget jag gillar ska ja tala om. Får fan blodförbi bara jag ser mitt eget. Haha.

Nä nu blev det en bibel här. Var tvungen att "snacka" av mig lite. Jag lovar härmed mig själv total motivation och nyttig mat. Jag lovar att inte fetta till det såhär igen. Jag lovar att jag ska upprätthålla min blogg så jag kan peppa mig själv.. och jag lovar att skicka vinsterna till vinnarna!
Har varit lite mkt, men paketen ligger imitt kök så de skickar jag idag :)

Och här är min frukost haha.


Och så ska jag nog uppdattta om min jävliga vikt.
Nu: 85,2 kg
Då: 101 kg

Alltså - 15,8 kg


Mims

Du är seriöt min idol typ haha.. Okej men som tur är så är jag allergisk mot banan men ska bli hårdare med att räkna mina kcal :)!!





PUBLICERAT: 2010-03-19, 12:11:18 | URL: http://lovelife.se
Becca

Kör hårt gumman ;)


elena & linn

ÄNTLIGEN!! BLOGGA MYCKET! :)



PUBLICERAT: 2010-03-19, 20:01:42 | URL: http://tvatusentioe.blogg.se/
Pärlan

Du har gått ner så jäkla mycket och är så sjukt duktig!!! :D



PUBLICERAT: 2010-03-20, 15:07:08 | URL: http://phatgirl.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: