2010-03-21
 11:53:56

21 mars

Hallå hallå! Har ni haft en trevlig helg? Jag har haft en super skön helg! Igår promenerade jag och Niki från slussen till skeppsholmen och runt där. Det var ju så underbart väder. De enda ja undrar är vad sjutton gick fel? Idag snöar det igen. ångest. Vi hade med oss en termos med kaffe och det var helt sjukt underbart! Har lite foton på mobben som jag lägger in när jag kmr hem. Hade tjejkväll hos Nikan igårkväll och ulla och emilie kom. super mysigt! Nu ska jag dra och träna sen hem. Fan va ja ska ta ut mig idag. Minst 60 min på crosstrainern. Och alla övningar enligt träningsprogramet. Jag är INTE taggad idag. Ussssch. Vem i hela världen orkar banta? Inte jag iallafall. haha.


Masken

jag tycker att det är överskattat att banta, jag menar. man lever en gång ;) men hoppas det gick bra att träna :)



PUBLICERAT: 2010-03-21, 16:30:00 | URL: http://acanofworms.blogg.se/
Lotte

Hej

Jag har precis startat en egen viktblogg efter att ha blivit sjukt inspirerad av din. Ska vi följa varandra?



PUBLICERAT: 2010-03-21, 21:03:11 | URL: http://ettlattarejag.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: