2010-01-24
 14:00:54

träningsvärk

fyfan vilken träningsvärk jag hade i magen igår. Pilatesbollen i fredags gjorde sitt ska jag säga. Fyfan.
Igår var jag och Denise på gymmet och körde crosstrainern i 40 minuter, cyklade i cirka 10 min. Körde mage, armar och rygg på maskinerna. Jag körde lite hantlar. Jag är jätte dålig på att stretcha. Det är trisst. Men ska bli bättre på det nu! Imorgon ska jag köpa ett par running skor från adidas. (bebbe jobbar ju där) Och tänkte även ladda upp med nya träningskläder, har hört att det blir roligare och träna i nya fräscha kläder :)

Jag har verkligen gett mig fan på det här nu. Jag ska lyckas. Sen vet jag inte om 30 kilo är det jag vill gå ner. Jag kommer gå ner så pass att jag fortfarande trivs med min kropp och har kurvor. Men kanske går ner mer än 30 kg? Man vet ju aldrig. Hursomhelst har jag börjat känna att jag gått ner i vikt. Det känns på magen, jag känner revbenen och det mina vänner.. det var länge sen! haha

Tänk vad det tar tid att bygga såhär många kilo. För mig har det tagit 4 år. Det har däremot tagit mig 3 veckor att gå ner 6 kilo. Är det inte sjukt vad man klagar på att det är så svårt att gå ner i vikt? Det borde ju vara svårare att leva ohälsosamt och gå upp i vikt?


Hur viktnedgången påverkat mig hittils:

Jag har fått mycket fräschare hy. Jag blir nästan förvånad när jag vaknar och inser att det är inte 20 st nya finnar som poppat upp under natten. Jag dricker mkt vatten och äter hälsosamt.. det enda man behöver göra haha.

Toalett besöken har blivit trevligare. (VARNING LÄS EJ OM DU ÄR KÄNSLIG HAHA)
Jag bajsar korvar. haha. jag bajsar högst 2 ggr om dagen. mkt trevligt.

Jag har inte samma magsmärtor som jag brukade ha. flera gånger i veckan. Jag har ju både haft tarminflamation och en fett bubbla på änd tarmen.

Jag är piggare, jag sover bättre. Jag är trött på kvällen, jag är någorlunda piggare på morgonen.


Jag tror detta gör mig mer gott än vad jag anade. Det känns underbart och det känns verkligen som om jag kommer fortsätta äta nyttigt. Även fast pommes ofta lockar.


Becca

Vad du är duktig! kämpa på ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: